Så blev det bara Chubbi..

Emma ogillade reklamen på shapemeup och valde att starta en egen blogg. Och ja, ett team är inte ett team med bara en medlem, så jag får helt enkelt göra likadant. Därför hittar man mig här nu. Chubbi. Det är jag det.

Jag ogillar förändringar och gillade gemenskapen med Team1337-bloggen, men vad är det som säger att detta inte blir lika bra? Får ge det ett försök helt enkelt. Emma hittar ni nu förtiden på; iamemms.wordpress.com.

Får se om jag lyckas med att exportera inläggen från Team1337 till denna blogg…jag är inte så teknisk av mig..men, det skulle vara roligt att ha dem här så man kan gå tillbaka och läsa och se vad man har haft för sig. Det är ju ändå lite därför jag skriver dessa inlägg, för att senare kunna se vad som har hänt. På något vis ska jag nog klura ut hur man gör.

Jahapp. En beskrivning om vem jag är känns ju lite onödig. De som har läst den tidigare bloggen har nog en ganska klar bild om vem jag är och vad jag pysslar med om dagarna. Så. Detta för helt enkelt räcka som ett första inlägg på denna nya blogg. Från och med nästa inlägg rullar det på som vanligt igen.

Chubbi är förresten min brors smeknamn på mig sen många år tillbaka..för den som undrar. 

Välkomna!

Leave a Reply

